BLACK FRIDAY POPUSTI DO KRAJA NOVEMBRA - 20% NA SVE KOLEKCIJE

Isporuka robe

Rok za isporuku porudžbine je od 2 do 5 dana na tržištu Srbije.

Dostavu pošiljki na teritoriji Srbije vrši PostExpress kurirska služba. Troškovi dostave se posebno naplaćuju i zavise od težine i vrednosti paketa, a ne od mesta dostave. Za više informacija o ceni poštarine posetite sajt Post Express-a ili pogledajte njihov kalkulator troškova ovde.

Kupac putem e-maila dobija poštanski broj pošiljke. Ukoliko poštar ne nađe kupca na navedenoj adresi, u poštanskom sandučetu ostavlja “Izveštaj o prispeću pošiljke”. Ako se desi da poštar ne ostavi izveštaj, pošiljka može da se lično preuzme u pošti u roku od 5 dana, uz priložen broj pošiljke. Nakon 5 dana, paket se vraća pošiljaocu.

Slanje u inostranstvo je za sada onemogućeno usled posledica globalne pandemije.

 

Reklamacije

Ukoliko postoji bilo kakav problem sa proizvodom koji je kupljen, slobodno nas kontaktirajte na info@areve.rs

Jedan od članova Areve tima će Vas kontaktirati u roku od 1 do 3 radna dana od prijema reklamacije.

Ukoliko iz bilo kog razloga niste zadovoljni našim proizvodom možete ga vratiti u roku od 14 dana. Molimo vas da proizvode koje želite da vratite, pošaljete u izvornom stanju (bez tragova nošenja/pranja ili bilo kakvih drugih oštećenja) kao i u originalnoj ambalaži, sa svim etiketama i deklaracijama koje ste dobili prilikom dospeća pošiljke. 

Kako biste vratili svoju porudžbinu potrebni su vam: račun/otpremnica (koji vam je stigao na e-mail), kao i proizvod upakovan u originalnu ambalažu i adresiran na prodavca. 

Adresa za pošiljku:

Ana Rajković PR proizvodnja odeće Craft work Beograd (Voždovac)

Svetozara Markovića 44, 11010 Beograd, Srbija

Imajte u vidu da trošak poštarine plaćate vi, kao i da je potrebno da paket predate  kurirskoj službi koja poseduje opciju praćenja paketa.

Od trenutka kada paket pristigne na našu adresu i nakon provere da su proizvodi i dalje u svom izvornom stanju, na vašu e-mail adresu poslaćemo potvrdu o prispeću paketa.

Ukoliko su proizvodi u fabričkom (neoštećenom) stanju, originalnom pakovanju, sa svim deklaracijama i etiketama sredstva će vam biti vraćena (originalnim metodom plaćanja) u što kraćem mogućem roku od dana prijema vraćenih proizvoda.

Da li je moguća zamena poručenih proizvoda?

Kako zamena poručenih proizvoda nije moguća, a ipak želite neki drugi proizvod, preporučujemo da već poručeni vratite, a mi ćemo vam refundirati uplaćena sredstva. Nakon toga možete poručiti drugi proizvod koji želite.

U našem interesu je da naši kupci budu zadovoljni, i budite uvereni da ćemo učiniti sve da tako i bude. 🙂